Wrzesień 2009

Kampania Radosna szkoła 2010 dla Ministerstwa Edukacji Narodowej

10 września wystartowała radiowa odsłona kampanii reklamowej promującej rządowy program „Radosna szkoła 2010”.

Kampania, której celem jest popularyzacja wychowania przedszkolnego została skierowana do rodziców, samorządów oraz przedsiębiorstw. Promocja potrwa do końca marca 2010 roku. W kampanii wybrano trzy grupy odbiorców. Pierwszą z nich byli rodzice z małymi dziećmi, których należało zachęcić do korzystania z usług przedszkoli. Druga grupa to samorządy, które działania miały przekonać do słuszności tworzenia nowych placówek lub udostępniania miejsc do ich działania. Ostatnią z wyszczególnionych grup były małe przedsiębiorstwa – kierowany do nich przekaz miał uświadomić korzyści płynące z inwestycji w ten sektor edukacji. Emisje spotów zaplanowaliśmy m.in. w Programie 1 Polskiego Radia, Tok FM, Radiu Zet, RMF FM oraz stacjach lokalnych. Dobór mediów przeprowadziliśmy na podstawie ich dopasowania do grup docelowych. Kampania będzie emitowana w kilku cyklach do końca marca 2010 roku.