Luty 2010

Infinity Media dla Polfy-Łódź i SENSILAB

18 stycznia rozpoczęła się radiowa kampania produktów koncernu farmaceutycznego Polfa-Łódź S. A.

Wizerunkowe  działania mają odświeżyć brand, a także wspomóc rozróżnienie marek z portfela SENSILAB oraz spółki zależnej - Polfa-Łódź. Kampania potrwa do końca roku, zakup mediów przeprowadził dom mediowy Infinity Media. Prowadzone działania mają charakter ogólnopolski, emisja spotów odbywa się w Radiu Zet, sieci Plus oraz w stacjach Pakietu Niezależnych. Promocja obejmuje łącznie trzy produkty. Leki z portfolio Polfy kierowane do osób  potrzebujących szybkiego rozwiązania problemu zdrowotnego, ASCALCIN PLUS oraz RHINAFEN, a także CERIN, preparat wspierający codzienną dietę, sprzedawany pod marką SENSILAB, którego kampania ruszyła dziś w Radiu ESKA, Planeta FM oraz Antyradiu. Trwające działania są częścią długoterminowej strategii mającej na celu odświeżenie wizerunku oraz zwiększenie wyników sprzedażowych marek należących do Polfy. Prowadzona przy okazji działań reklamowych wymiana opakowań ma poprawić postrzeganie produktów oraz zwiększyć ich świadomość. POLFA-ŁÓDŹ to polska firma działająca od 75 lat. W 2009 roku właścicielem POLFY-ŁÓDŹ została polsko-słoweńska spółka SENSILAB.