Kwiecień 2011

Agata Meble- I jesteś w domu!

Na przełomie marca i kwietnia odbyła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa salonów Agata Meble pod hasłem „I jesteś w domu”. 

Celem kampanii było przede wszystkim odświeżenie wizerunku marki i dzięki temu dotarcie również do młodszych odbiorców. Poza tym ważnym aspektem było zwrócenie uwagi konsumentów na fakt, że oferta salonów jest dużo szersza – poza meblami obejmuje również artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego.         Infinity Media było kompleksowo odpowiedzialne za przygotowanie oraz realizację kampanii: od strategii, poprzez produkcję spotów, po zakup mediów. Kampania obejmowała wszystkie kanały komunikacji: telewizję, prasę, radio, Internet, OOH. 30-sekundowe spoty emitowane były na antenie stacji: TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media. Spoty radiowe można było usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska. Kampania w Internecie obejmowała emisję kreacji na pakietach witryn o tematyce wnętrzarskiej oraz specjalnie dobranych, dopasowanych do grupy celowej serwisach kobiecych, jak również emisję targetowaną behawioralnie i spoty w formie preroli przed materiałami wideo na wybranych stronach. W prasie reklama pojawiła się w magazynach branżowych oraz kobiecych. W dalszej kolejności planowane są kampanie sprzedażowe.