Październik 2013

Pizza Dominium

"Promocja Multikino i 10zł" - Celem kampanii było wypromowanie wspólnej akcji Dominium i Multikina. Kampania zaplanowana, zakupiona i przeprowadzona przez Infinity Media wykorzystywała takie media jak: nośniki w szkołach i autobusy (zasięg Warszawa) oraz Internet (zasięg ogólnopolski).

 

 

Pizza Dominium funkcjonuje od 1993 roku, kiedy Tomasz Plebaniak otworzył pierwszy lokal Dominium Pizza w Warszawie przy ulicy Złotej. Od samego początku firma oferuje swym klientom ręcznie wyrabianą pizzę według najlepszej, oryginalnej włoskiej receptury. Dzięki tej niespotykanej dotąd na naszym rynku jakości serwowanej pizzy, Dominium w błyskawicznym tempie przekształciła się w sieć. Obecnie obsługuje klientów w ponad 60 restauracjach. Jest jedną z największych sieci lokali gastronomicznych, opartą wyłącznie na polskim kapitale. W 2008 roku firma przekształciła się w spółkę akcyjną, tym samym zmieniając nazwę na Dominium S.A.