Listopad 2013

Polskie Radio - Trójka

ogólnopolska, całodobowa, publiczna polska stacja radiowa, będąca częścią spółki akcyjnej Polskie Radio. regularną emisję programu rozpocząła 1 kwietnia 1962 roku. Stacja nadaje program o charakterze muzyczno-rozrywkowym. Na antenie obecne są również audycje publicystyczne, w których poruszane są tematy polityczne, społeczne i kulturalne. Do stałych elementów ramówki należą: słuchowiska, audycje kabaretowe oraz powieści czytane w odcinkach. Obok bieżących informacji z kraju i ze świata prezentowane są również wiadomości ze świata sztuki (film, teatr, literatura, wystawy).

Kampania telewizyjna Programu 3 Polskiego Radia realizowana była zarówno w stacjach tematycznych jak i ogólnopolskich od 22 listopada 2013 roku. Sukcesem kampanii jest wzrost udziału stacji w rynku radiowym w IV kwartale 2013 roku vs. IV kwartał 2012 roku. Trójka jako jedyna z nielicznych stacji odnotowała w tym okresie wzrost słuchalności.