Czerwiec 2014

Vanquis Bank

 

W czerwcu 2014 rozpoczęła się kampania Vanquis Banku zaplanowana oraz realizowana przez dom mediowy Infinity Media. Celem działań jest budowa wizerunku Vanquis Banku oraz zainteresowanie jego produktami: pożyczkami odnawialnymi oraz kartami kredytowymi.


 

 
Kampania prowadzona jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i tematycznych. Działania obejmują także Internet, a z początkiem lipca br. uruchomiona zostanie miesięczna ogólnopolska kampania radiowa. W okresie wakacji kampania będzie prowadzona lokalnie na pojazdach komunikacji miejskiej, oraz na siatkach wielkoformatowych w Trójmieście i aglomeracji katowickiej. W ramach działań pojawią się spersonalizowane wersje reklamy, w których Agnieszka Radwańska, po imieniu zachęca odbiorców do gry. Szeroki zasięg kampanii oraz udział tenisistki Agnieszki Radwańskiej, ma zwiększyć rozpoznawalność marki angielskiego banku.