e

STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW RYB ŁOSOSIOWATYCH

OPIS KAMPANII

Rok 2012 był kolejnym, w którym Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych promowało spożycie pstrąga. W ramach akcji „Teraz Pstrąg” przeprowadziliśmy ogólnopolską kampanię reklamową wykorzystującą Telewizję, Prasę, Radio, nośniki outdoorowe i Internet.

Tematem przewodnim kampanii był motyw grillowania pstrąga. Nie przez przypadek – pstrąg bowiem jest najpopularniejszą rybą wykorzystywaną na grillu. Celem nadrzędnym kampanii było przekonanie do jego konsumpcji również amatorów mięsa. Koncept kreatywny oparty był na haśle: „Nadejszła chwila na pstrąga z grilla”.

MEDIA

TV, Radio, Prasa, Internet, OOH
Od początku lipca motywy promujące pstrąga na grilla w ramach kampanii „Teraz Pstrąg” były obecne na ulicach, w radioodbiornikach i telewizorach oraz w Internecie. Telewizyjna kampania objęła TVN, TVP, Polsat, jak również ATmedia oraz Discovery. Kampania prasowa to tytuły gastronomiczne, skierowane do handlu i sektora HoReCa, tytuły kulinarne, kobiece i opiniotwórcze jak również magazyny dedykowane dla Przemysłu Rybnego. W Internecie wykorzystano pakiety zasięgowe i kulinarne z sieci reklamowych, emisję na najlepiej dopasowanym do grupy portalu Interia.pl, targetowanie do grupy w komunikatorze Gadu Gadu, dedykowane serwisy horeca (również z wydaniem na tablety), wysyłkę mailingów do branży turystycznej i hotelarskiej, jak również kampanię rozliczaną za akcję w postaci przepisania captcha.


TV- 15’’,
Radio- 30’’,
Prasa- Junior Page, 1/2 strony, Full Page,
Internet- Expand: Triboard, Skyscraper, Rectangle; Layerowe: Toplayer, FloorAd, Scrollowane, Płaskie, mailing.
OOH- Tablice 6:3
Close
Bk to Top